Poskytnuté informace
Vyřízené žádosti o informace a zveřejněné odpovědi dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Poskytnuté informace v roce 2024
Žádost o informaci ze dne 6. 3. 2024
Vyřízeno dne 21. 3. 2024
Příloha 1 [PDF 95.48 kB] Příloha 2 [PDF 271.73 kB]
Žádost o informaci ze dne 6. 3. 2024
Vyřízeno dne 21. 3. 2024
Příloha 1 [PDF 210.34 kB] Příloha 2a [PDF 100.8 kB] Příloha 2b [PDF 537.6 kB] Příloha 2c [PDF 84.05 kB] Příloha 2d [PDF 171.1 kB] Příloha 2e [PDF 136.44 kB] Příloha 2f [PDF 524.66 kB] Příloha 2g [PDF 315.47 kB] Příloha 2h [PDF 96.29 kB] Příloha 3a [PDF 290.28 kB] Příloha 3b [PDF 235.88 kB] Příloha 3c [PDF 233.13 kB Příloha 3d [PDF 238.78 kB] Příloha 3e [PDF 659.49 kB] Příloha 3f [PDF 662.13 kB] Příloha 4 [PDF 891.2 kB]
Žádost o informaci ze dne 2.4.2024
Vyřízeno dne 17.4.2024
Žádost o informaci ze dne 2.6.2024
Vyřízeno dne 14.6.2024
Žádost o informaci ze dne 27.6.2024
Vyřízeno dne 11.7.2024
Příloha1-3 [PDF 28.58 kB]Příloha 4-6a [PDF 89.57 kB]Příloha4-6b [PDF 83.86 kB]Příloha4-6c [PDF 146.85 kB]Příloha4-6d [PDF 93.41 kB]Příloha4-6e [PDF 136.92 kB]Příloha4-6f [PDF 123.44 kB]Příloha4-6g [PDF 81.34 kB]Příloha7-9a [PDF 85.37 kB]Příloha7-9b [PDF 106.53 kB]
Poskytnuté informace v roce 2023
Žádost o informaci ze dne 16. 1. 2023
Vyřízeno dne 24. 1. 2023
Žádost o informaci ze dne 17. 1. 2023
Vyřízeno dne 31. 1. 2023
Žádost o informaci ze dne 3. 2. 2023
Vyřízeno dne 8. 2. 2023
- Odpověď [PDF 104.61 kB]
- Příloha 1 [PDF 0.99 MB]
- Příloha 2 [PDF 387.05 kB]
- Příloha 4a [PDF 101.76 kB]
- Příloha 4b [PDF 82.62 kB]
- Příloha 8 a 9 [PDF 55.76 kB]
Žádost o informaci ze dne 17. 3. 2023
Vyřízeno dne 30. 3. 2023
Žádost o informaci ze dne 27. 3. 2023
Vyřízeno dne 6. 4. 2023
- Odpověď [PDF 53.45 kB]
- Příloha 1 [PDF 165.21 kB]
- Příloha 2 [PDF 468.65 kB]
- Příloha 3 [PDF 130.13 kB]
- Příloha 4 [PDF 36.42 kB]
Žádost o informaci ze dne 23. 11. 2023
Vyřízeno dne 6.12.2023
Žádost o informaci ze dne 24. 11. 2023
Vyřízeno dne 12.12.2023
Poskytnuté informace v roce 2022
Žádost o informaci ze dne 17. 5. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně poskytnutí kopie smlouvy mezi obcí Zeleneč a Pražké vodovody a kanalizace a.s.
Vyřízeno dne 19. 5. 2022
Žádost o informaci ze dne 26. 5. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně: Kompletní informace k montáŽi (rekonstrukci) kamerového (dopravního)systému v obci Zeleneč.
1) Podklady pro výběrové řízení - jaké firmy byly osloveny (a proč), případně kdo se přihlásil do výběrového řízení
2) Kde bylo výběrové řizení zveřejněno
3) Nabídky uchazečů o zakázku včetně vítězné nabídky
4) Jaká byla kritéria hodnocení jednotlivých nabídek
5) Kdo vyhodnocoval konkrétní nabídky
6) Smlouvu o dílo s vítězným uchazečem
7) Předávací protokol na hotové dílo
8) Jak je realizována ochrana osobních údajů v kamerovém systému
9) Jak je zabezpečen nepovolaný přístup k osobním Údajům
10) Kdo zodpovídá za plovoz kamerového systému a ochranu osobních údajů v kamerovém systému
11) Jak je zajištěn servis kamerového systému
12) Servisní smlouva
13) Jak byl systém od doby instalace do dnešního dne vyuŽit, kolikrát byly dohledávány informace z kamerového systému
Vyřízeno dne 9. 6. 2022
- Odpověď [PDF 142.45 kB]
- Příloha 1 [PDF 36.99 kB]
- Příloha 2a [PDF 117.59 kB]
- Příloha 2b [PDF 104.76 kB]
- Příloha 2c [PDF 87.18 kB]
- Příloha 2d [PDF 56.49 kB]
- Příloha 3 [PDF 114.57 kB]
- Příloha 4 [PDF 45.68 kB]
- Příloha 5 [PDF 342.01 kB]
Žádost o informaci ze dne 22. 7. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně poskytnutí kopie smlouvy mezi obcí Zeleneč a Petrem Dřevem.
Vyřízeno dne 25. 7. 2022
Žádost o informaci ze dne 13. 9. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně poskytnutí kopie veškerých územních rozhodnutí, stavebních povolení, společných povolení, kolaudačních rozhodnutí a dalších veřejnosprávních rozhodnutí pro stavbu č.p. 14 a nemovitost na parc.č. 100/1 v k.ú. Zeleneč.
Vyřízeno dne 26. 9. 2022
Žádost o informaci ze dne 9.1 2. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně práva nahlédnutí do PD nádraží Mstětice, kácení a náhradní výsadby z důvodu modernizace dráhy a stadia výstavby P+R ve Mstěticích.
Vyřízeno dne 12. 12. 2022
Poskytnuté informace v roce 2021
Žádost o informaci ze dne 10. 3. 2021
Vyřízeno dne: 25. 3. 2021
Žádost o informaci ze dne 10. 3. 2021
Žádost o poskytnutí následujících informací:
1. Smlouva s firmou S.I.K. na zajištění výběrového řízení na novostavbu ZŠ
2. Smlouva s architektem na projekt nové budovy ZŠ v areálu bývalé Frony
Vyřízeno dne 25. 3. 2021
Žádost o informaci ze dne 22. 3. 2021
Vyřízeno dne 26. 3. 2021
Žádost o informaci ze dne 25. 3. 2021
Vyřízeno dne 6. 4. 2021
- Odpověď [PDF 221 kB]
- Příloha 1 [PDF 94.02 kB]
- Příloha 2a [PDF 339.13 kB]
- Příloha 2aa [DOCX 37.05 kB]
- Příloha 2b [DOCX 23.16 kB]
Žádost o informaci ze dne 15. 7. 2021
Žádost: o poskytnutí smlouvy mezi Obcí Zeleneč a ABAK s.r.o. schválenou na zasedání Zastupitelstva (zápis č. 12) ze dne 9. 11. 2020.
Vyřízeno dne 20. 7. 2021
Žádost o informaci ze dne 24. 10. 2021
Žádost: o všechny dokumenty k výběru zpracovatele ÚPZ (poptávka, nabídka, protokol, objednávka, smlouva)
Vyřízeno dne 5. 11. 2021
- Odpověď [PDF 50.8 kB]
- Smlouva [PDF 1.17 MB]
- Protokol [DOCX 59.68 kB]
- Objednávka [PDF 49.14 kB]
- Nabídka 1 [PDF 106.79 kB]
- Nabídka 2 [PDF 123.08 kB]
- Nabídka 3 [PDF 205.79 kB]
Žádost o informaci ze dne 24. 10. 2021
Žádost: kdy bylo rozhodnuto o pořízení ÚPZ (datum zasedání ZO a číslo usnesení)
Vyřízeno dne 8. 11. 2021
Žádost o informaci ze dne 8. 11. 2021
Žádost: o písemné doložení zmíněného „přislíbeného budoucího rozvoje“ vlastníkům pozemků, kteří obci poskytli své pozemky na veřejné prostranství, a to, zda bylo toto zasláno doporučeně, datovou schránkou, nebo jinou písemnou a doložitelnou formou. Pokud existují i jiné podobné přísliby obce Zeleneč v písemné podobě, např. i v části obce Mstětice, které jsou v přímém vztahu s návrhem ÚP, uvěřejněným pod Č.j. 01038/21/OÚ veřejnou vyhláškou, žádám o doložení příslibů a zápisů z jednání s majiteli pozemků, které jsou pozemky plánovaného nového ÚP výše zmíněného
Vyřízeno dne 10. 11. 2021
Žádost o informaci ze dne 9. 11. 2021
Žádost o poskytnutí uplatněných připomínek a požadavků doručených k návrhu zadání ÚP, a to jak písemně doručených, tak došlých prostřednictvím elektronické ankety.
Vyřízeno dne 22. 11. 2021
Žádost o informaci ze dne 26. 11. 2021
Obec Zeleneč obdržela vaši žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a to jmenovitě žádost o poskytnutí uplatněných připomínek a požadavků doručených k návrhu zadání územního plánu, a to jak písemně doručených, tak došlých prostřednictvím ankety, upřesněnou následně tak, že žádáte o zaslání kopie usnesení či jakéhokoli písemného dokladu, kterým bylo pořizovateli (územního plánu obce Zeleneč) oficiální cestou od obce (Zeleneč) uloženo oproti návrhu zadání zapracování nových ploch a dalších změn, např. v k.ú. Mstětice
Vyřízeno dne 3. 12. 2021
Žádost o informaci ze dne 9. 12. 2021
Obec Zeleneč obdržela vaši žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a to všech dokumentů k výběrovému řízení Zpracování územního plánu Zeleneč (minimálně v rozsahu poptávky, nabídek, protokolu, objednávky, smlouvy s vítězem a datem informování zastupitelstva obce o realizaci této zakázky malého rozsahu)
Vyřízeno dne 23. 12. 2021
- Odpověď [PDF 62.93 kB]
- Poptávky [PDF 104.07 kB]
- Poptávka [PDF 301.07 kB]
- Zadání UZP [PDF 561.44 kB]
- Protokol [PDF 52.3 kB]
- Objednávka [PDF 38.18 kB]
Poskytnuté informace v roce 2020
Žádost o informaci ze dne 1. 4. 2020
Žádost o poskytnutí následujících informací:
- Název obecního zpravodaje?
- Kolikrát v roce zpravodaj distribuujete?
- Kolik kusů distribujete?
- Je tato služba zpoplatněna?
- Počet stran zpravodaje?
- Počet stran tvořená inzercí?
- Náklady na šéfredaktora a ostatní redaktory?
- Náklady na tisk?
- Náklady na grafika?
- Náklady na korektora?
- Celkové roční náklady?
- Počet přihlášených obyvatel k trvalému pobytu?
Vyřízeno dne 1. 4. 2020
Žádost o informaci ze dne 16. 6. 2020
Žádost o poskytnutí následující informace:
Zaslání všech faktur či smluv týkajících se změny č. 5 územního plánu obce Zeleneč- část Mstětice
Vyřízeno dne 30. 6. 2020
Poskytnutá informace: K vaší žádosti v příloze posílám příkazní smlouvu. Dle smlouvy čl. III cena předmětu plnění byla hrazena žadatelem o změnu územního plánu. Ing. Michael Husinec, starosta.
Žádost o informaci ze dne 22. 6. 2020
Žádost o poskytnutí následujících informací:
1. Žadatel žádá o předložení veškerých vyjádření, stanovisek, souhlasů apod., které povinný subjekt vydal, v souvislosti se záměrem výstavby nového obytného komplexu městského charakteru pro až 3 500 obyvatel, včetně technické infrastruktury (vodovod, kanalizace, ČOV, plynovod), občanské vybavenosti, obchodů, služeb a pracovních příležitostí o celkové ploše dotčené záměrem je 1 153 402 m2, nazvaným: Nový Zeleneč.
2. Žadatel dále žádá o předložení veškerých rozhodnutí zastupitelstva povinného subjektu, týkajících se projektu dle odst. 1, včetně rozhodnutí nepřijatých.
3. Žadatel dále žádá povinný subjekt o předložení veškerých smluv, které povinný subjekt uzavřel s obchodními společnostmi, které mají personální vazbu (společník či statutární orgán), na osobu, která je místostarostou povinného subjektu.
4. Žadatel dále žádá povinný subjekt o sdělení, zda starosta povinného subjektu či osoba dle odst. 2, informovali zastupitelstvo povinného subjektu či povinný subjekt, v souladu s ust. § 8 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, o poměru k projednané věci, v souvislosti s rozhodováním o projektu dle odst. 1.
5. Žadatel dále žádá povinný subjekt o sdělení, zda starosta povinného subjektu či osoba dle odst. 2, informovali zastupitelstvo povinného subjektu či povinný subjekt, v souladu s ust. § 8 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, o poměru k projednávené věci, v souvislosti s jiným rozhodováním.
Vyřízeno dne 29. 6. 2020
- Odpověď [PDF 337.79 kB]
- Odpověď 2 [PDF 358.11 kB]
- Příloha 1 [PDF 389.99 kB]
- Příloha 2 [PDF 382.41 kB]
- Příloha 3 [PDF 385.85 kB]
- Příloha 4 [PDF 532.54 kB]
Žádost o informaci ze dne 27. 7. 2020
Žádost o zaslání a zveřejnění kopie smlouvy mezi obcí Zeleneč a původním irským investorem v lokalitě Nové Mstětice, na základě které obec dostala částku 20 000 000 Kč a kam a kdy byla tato částka konkrétně investována.
Vyřízeno dne 5. 8. 2020
Žádost o informaci ze dne 4. 9. 2020
Vyřízeno dne 10. 9. 2020
Žádost o informaci ze dne 2. 12. 2020
Žádost o zaslání a zveřejnění kopiií nabídek na PD podzemního vodojemu ve Feroně a zaslání a zveřejnění kopií nabídek ve VŘ na pořízení nákladního auta s hákem pro TS.
Vyřízeno dne 16. 12. 2020
Poskytnuté informace v roce 2019
Žádost o informaci ze dne 28. 2. 2019
Žádost o poskytnutí informací o podmínkách a průběhu a výběru dodavatele projekčních prací v souvislosti s přestavbou budovy Ferona.
Vyřízeno dne 7. 3. 2019
Žádost o informaci ze dne 2. 4. 2019
Žádost o poskytnutí informace, kdy obec začne řešit stojící vraky na obecních pozemcích, kolik zaplatil majitel vraku za zábor veřejného prostranství, vyčíslení záborů za posledních 5 let.
Vyřízeno dne 3. 4. 2019
Žádost o informaci ze dne 8. 4. 2019
Žádost o poskytnutí výroční zprávy dle § 18 InfZ za rok 2017.
Vyřízeno dne 9. 4. 2019
Žádost o informaci ze dne 11. 4. 2019
Žádost o poskytnutí informací, zda je užívací právo k pozemkům parc.č. 225/1 a 226 k.ú. Mstětice zapsaných na LV č. 10001, do kterých zasahuje golfové hřiště, sjednáno v písemné podobě:
1. zda žádost o ověření stávajícího stavu ohledně užívání Pozemků Společností byla projednána zastupitelstvem obce Zeleneč
2. zda bylo ověření užívání Pozemků Společností ze strany obce Zeleneč již učiněno; pokud ano, s jakým výsledkem
3. zda byl Návrh smlouvy projednán zastupitelstvem obce Zeleneč; pokud ano, žádám o zaslání zápisu ze zasedání zastupitelstva, kde byl Návrh smlouvy projednán
4. v jakém časovém horizontu dojde (za předpokladu, že se tak již nestalo) k projednání žádosti Společnosti o prověření stávajícího užívacího titulu Společnosti k Pozemkům, resp. k samotnému prověření této skutečnosti ze strany obce Zeleneč a kdy bude projednán Návrh smlouvy zastupitelstvem obce.
Vyřízeno dne 18. 4. 2019
Žádost o informaci ze dne 19. 8. 2019
Žádost o poskytnutí informace, zda uvedený subjekt v minulosti podal vůči obci nabídku ve smyslu veřejných zakázek, případně poskytnutí této nabídky.
Vyřízeno dne 19. 8. 2019
Žádost o informaci ze dne 4. 10. 2019
Žádost o poskytnutí informace, zda byla obec ke dni 9.5.2008 akcionářem společnosti Středočeská Plynárenská, a.s.
Vyřízeno dne 16. 10 .2019
Žádost o informaci ze dne 25. 10. 2019
Žádost o poskytnutí následujících informací:
1. zda byla uzavřena jakákoliv smlouva mezi obcí Zeleneč a společností Levinhor s.r.o., která byla vlastníkem pozemků v k.ú. Mstětice, na kterých má být vystavěno “Nové městečko“, popř. se současným vlastníkem předmětných pozemků
2. zda obec Zeleneč uzavřela smlouvu s jakoukoliv jinou společností ve věci výstavby výše uvedeného developerského projektu, popř. jakoukoliv jinou smlouvu s tímto projektem související
3. zda některý z orgánů obce (starosta, zastupitelstvo) projednával otázky týkající se výše uvedeného developerského projektu
Vyřízeno dne 29. 10. 2019
Žádost o informaci ze dne 20. 11. 2019
Žádost o poskytnutí následujících informací:
Kdo a v jakém rozsahu má přístup k záběrům z kamerového systému instalovaného v obci Zeleneč?
Kde a na jak dlouho jsou záběry ze zmíněného kamerového systémy ukládány a k jakým účelům jsou využívány?
Zda není do budoucna plánováno s vyžitím kamerového systému např. pro měření rychlosti vozidel?
Jak a kým jsou data zabezpečena, jak při přenosu, tak případně na úložišti?
Jaká je výše nákladů spojená s provozem kamerového systému v obci?
Jaká je výše nákladů na vybudování obecního kamerového systému?
Vyřízeno dne 28. 11. 2019
Žádost o informaci ze dne 29. 11. 2019
Žádost o poskytnutí následujících informací:
Přesné vyčíslení částky (kompletní za materiál a realizaci) přístřešku (altánu) na dětském hřišti U Obory
Vyřízeno dne 6. 12. 2019