Obecní úřad Zeleneč
250 91 Kasalova 467
Tel.: +420 281 923 196
Tel.: +420 606 359 879
E-mail: obec@zelenec.cz
Datová schránka: zqhaskc
Hlášení poruch, podnětů v rámci obce: zde / sms 725 455 727 / mobilní rozhlas
pondělí | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 |
úterý | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 16:00 |
středa | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 18:00 |
čtvrtek | 8:00 – 12:00 | 13:00 – 16:00 |
pátek | zavřeno |
Úřední hodiny
pondělí | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00 |
úterý | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00 |
středa | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 18:00 |
čtvrtek | 8:00 - 12:00 | 13:00 - 16:00 |
pátek | ZAVŘENO |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
– do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) – do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) – do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) – do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem – do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) – do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Obec Zeleneč vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
Úřední deska
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.): dle skutečně vynaložených nákladů
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4): dle skutečně vynaložených nákladů
paušál provozních nákladů (materiál, energie): dle skutečně vynaložených nákladů
ostatní náklady: dle skutečně vynaložených nákladů
1. Žádost o informaci ze dne 28. 2. 2019
Žádost o poskytnutí informací o podmínkách a průběhu a výběru dodavatele projekčních prací v souvislosti s přestavbou budovy Ferona.
Vyřízeno dne 7. 3. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_1.pdf (292.85 kB)
2. Žádost o informaci ze dne 2. 4. 2019
Žádost o poskytnutí informace, kdy obec začne řešit stojící vraky na obecních pozemcích, kolik zaplatil majitel vraku za zábor veřejného prostranství, vyčíslení záborů za posledních 5 let.
Vyřízeno dne 3. 4. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_2.pdf (109.65 kB)
3. Žádost o informaci ze dne 8. 4. 2019
Žádost o poskytnutí výroční zprávy dle § 18 InfZ za rok 2017.
Vyřízeno dne 9. 4. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_3.pdf (189.66 kB)
4. Žádost o informaci ze dne 11. 4. 2019
Žádost o poskytnutí informací, zda je užívací právo k pozemkům parc.č. 225/1 a 226 k.ú. Mstětice zapsaných na LV č. 10001, do kterých zasahuje golfové hřiště, sjednáno v písemné podobě:
1. zda žádost o ověření stávajícího stavu ohledně užívání Pozemků Společností byla projednána zastupitelstvem obce Zeleneč
2. zda bylo ověření užívání Pozemků Společností ze strany obce Zeleneč již učiněno; pokud ano, s jakým výsledkem
3. zda byl Návrh smlouvy projednán zastupitelstvem obce Zeleneč; pokud ano, žádám o zaslání zápisu ze zasedání zastupitelstva, kde byl Návrh smlouvy projednán
4. v jakém časovém horizontu dojde (za předpokladu, že se tak již nestalo) k projednání žádosti Společnosti o prověření stávajícího užívacího titulu Společnosti k Pozemkům, resp. k samotnému prověření této skutečnosti ze strany obce Zeleneč a kdy bude projednán Návrh smlouvy zastupitelstvem obce.
Vyřízeno dne 18. 4. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_4.pdf (147.25 kB)
5. Žádost o informaci ze dne 19. 8. 2019
Žádost o poskytnutí informace, zda uvedený subjekt v minulosti podal vůči obci nabídku ve smyslu veřejných zakázek, případně poskytnutí této nabídky.
Vyřízeno dne 19. 8. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_5.pdf (109.77 kB)
6. Žádost o informaci ze dne 4. 10. 2019
Žádost o poskytnutí informace, zda byla obec ke dni 9.5.2008 akcionářem společnosti Středočeská Plynárenská, a.s.
Vyřízeno dne 16. 10 .2019
Poskytnutá informace: odpoved_6.pdf (293.42 kB)
7. Žádost o informaci ze dne 25. 10. 2019
Žádost o poskytnutí následujících informací:
1. zda byla uzavřena jakákoliv smlouva mezi obcí Zeleneč a společností Levinhor s.r.o., která byla vlastníkem pozemků v k.ú. Mstětice, na kterých má být vystavěno “Nové městečko“, popř. se současným vlastníkem předmětných pozemků
2. zda obec Zeleneč uzavřela smlouvu s jakoukoliv jinou společností ve věci výstavby výše uvedeného developerského projektu, popř. jakoukoliv jinou smlouvu s tímto projektem související
3. zda některý z orgánů obce (starosta, zastupitelstvo) projednával otázky týkající se výše uvedeného developerského projektu
Vyřízeno dne 29. 10. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_6.pdf (144.5 kB) prilohy_6.pdf (3.45 MB)
8. Žádost o informaci ze dne 20. 11. 2019
Žádost o poskytnutí následujících informací:
Kdo a v jakém rozsahu má přístup k záběrům z kamerového systému instalovaného v obci Zeleneč?
Kde a na jak dlouho jsou záběry ze zmíněného kamerového systémy ukládány a k jakým účelům jsou využívány?
Zda není do budoucna plánováno s vyžitím kamerového systému např. pro měření rychlosti vozidel?
Jak a kým jsou data zabezpečena, jak při přenosu, tak případně na úložišti?
Jaká je výše nákladů spojená s provozem kamerového systému v obci?
Jaká je výše nákladů na vybudování obecního kamerového systému?
Vyřízeno dne 28. 11. 2019
Poskytnutá informace: odpoved_8.pdf (200.93 kB)
9. Žádost o informaci ze dne 29. 11. 2019
Žádost o poskytnutí následujících informací:
Přesné vyčíslení částky (kompletní za materiál a realizaci) přístřešku (altánu) na dětském hřišti U Obory
Vyřízeno dne 6.12.2019
Poskytnutá informace: odpoved_9.pdf (93.04 kB)
10. Žádost o informaci ze dne 1. 4. 2020
Žádost o poskytnutí následujících informací:
Vyřízeno dne 1. 4. 2020
Poskytnutá informace: odpoved_10
11. Žádost o informaci ze dne 16. 6. 2020
Žádost o poskytnutí následující informace:
Zaslání všech faktur či smluv týkajících se změny č. 5 územního plánu obce Zeleneč- část Mstětice
Vyřízeno dne 30. 6. 2020
Poskytnutá informace: K vaší žádosti v příloze posílám příkazní smlouvu. Dle smlouvy čl. III cena předmětu plnění byla hrazena žadatelem o změnu územního plánu. Ing. Michael Husinec, starosta. příloha_11
12. Žádost o informaci ze dne 22. 6. 2020
Žádost o poskytnutí následujících informací:
1. Žadatel žádá o předložení veškerých vyjádření, stanovisek, souhlasů apod., které povinný subjekt vydal, v souvislosti se záměrem výstavby nového obytného komplexu městského charakteru pro až 3 500 obyvatel, včetně technické infrastruktury (vodovod, kanalizace, ČOV, plynovod), občanské vybavenosti, obchodů, služeb a pracovních příležitostí o celkové ploše dotčené záměrem je 1 153 402 m2, nazvaným: Nový Zeleneč.
2. Žadatel dále žádá o předložení veškerých rozhodnutí zastupitelstva povinného subjektu, týkajících se projektu dle odst. 1, včetně rozhodnutí nepřijatých.
3. Žadatel dále žádá povinný subjekt o předložení veškerých smluv, které povinný subjekt uzavřel s obchodními společnostmi, které mají personální vazbu (společník či statutární orgán), na osobu, která je místostarostou povinného subjektu.
4. Žadatel dále žádá povinný subjekt o sdělení, zda starosta povinného subjektu či osoba dle odst. 2, informovali zastupitelstvo povinného subjektu či povinný subjekt, v souladu s ust. § 8 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, o poměru k projednané věci, v souvislosti s rozhodováním o projektu dle odst. 1.
5. Žadatel dále žádá povinný subjekt o sdělení, zda starosta povinného subjektu či osoba dle odst. 2, informovali zastupitelstvo povinného subjektu či povinný subjekt, v souladu s ust. § 8 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, o poměru k projednávené věci, v souvislosti s jiným rozhodováním.
Vyřízeno dne 29. 6. 2020
Poskytnutá informace: odpověď_ 12 odpověď_12
přílohy_12, přílohy_12, přílohy_12, přílohy_12
13. Žádost o informaci ze dne 27. 7. 2020
Žádost o zaslání a zveřejnění kopie smlouvy mezi obcí Zeleneč a původním irským investorem v lokalitě Nové Mstětice, na základě které obec dostala částku 20 000 000 Kč a kam a kdy byla tato částka konkrétně investována.
Vyřízeno dne 5. 8. 2020
Poskytnutá informace: odpověď 13 příloha 13
14. Žádost o informaci ze dne 4. 9. 2020
žádost: žádost
Vyřízeno dne 10. 9. 2020
Poskytnutá informace: odpověď 14
15. Žádost o informaci ze dne 2. 12. 2020
Žádost o zaslání a zveřejnění kopiií nabídek na PD podzemního vodojemu ve Feroně a zaslání a zveřejnění kopií nabídek ve VŘ na pořízení nákladního auta s hákem pro TS.
Vyřízeno dne 16. 12. 2020
Poskytnutá informace: odpověď 15 (168.03 kB)
16. Žádost o informaci ze dne 10. 3 .2021
Žádost: žádost (32.79 kB)
Vyřízeno dne 11. 3. 2021
Poskytnutá informace: odpověď 16 (45.13 kB)
17. Žádost o informaci ze dne 10. 3. 2021
Žádost o poskytnutí následujících informací:
1. Smlouva s firmou S.I.K. na zajištění výběrového řízení na novostavbu ZŠ
2. Smlouva s architektem na projekt nové budovy ZŠ v areálu bývalé Frony
Vyřízeno dne 25. 3. 2021
Poskytnutá informace: odpověď_17 (43.11 kB) příloha_1 (584.52 kB) příloha_2 (332.71 kB)
18. Žádost o informaci ze dne 10. 3. 2021
Žádost: žádost (39.33 kB)
Vyřízeno dne: 25. 3. 2021
Poskytnutá informace: odpověď_18 (46.47 kB) příloha (839.24 kB)
19. Žádost o informaci ze dne 22. 3. 2021
Žádost: žádost (24.65 kB)
Vyřízeno dne 26. 3. 2021
Poskytnutá informace: odpověď_19 (43.27 kB)
20. Žádost o informaci ze dne 25. 3. 2021
Žádost: žádost (178.14 kB)
Vyřízeno dne 6. 4. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (221 kB) priloha_1 (94.02 kB) příloha 2a (339.13 kB) příloha 2aa (37.05 kB) příloha 2b (23.16 kB)
21. Žádost o informaci ze dne 15. 7. 2021
Žádost: o poskytnutí smlouvy mezi Obcí Zeleneč a ABAK s.r.o. schválenou na zasedání Zastupitelstva (zápis č. 12) ze dne 9. 11. 2020.
Vyřízeno dne 20. 7. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (102.38 kB) příloha (180.21 kB)
22. Žádost o informaci ze dne 24. 10. 2021
Žádost: o všechny dokumenty k výběru zpracovatele ÚPZ (poptávka, nabídka, protokol, objednávka, smlouva)
Vyřízeno dne 5. 11. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (50.8 kB) smlouva (1.17 MB) protokol (59.68 kB) objednávka (49.14 kB) nabídka 1 (106.79 kB) nabídka 2 (123.08 kB) nabídka 3 (205.79 kB)
23. Žádost o informaci ze dne 24. 10. 2021
Žádost: kdy bylo rozhodnuto o pořízení ÚPZ (datum zasedání ZO a číslo usnesení)
Vyřízeno dne 8. 11. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (51.15 kB)
24. Žádost o informaci ze dne 8. 11. 2021
Žádost: o písemné doložení zmíněného „přislíbeného budoucího rozvoje“ vlastníkům pozemků, kteří obci poskytli své pozemky na veřejné prostranství, a to, zda bylo toto zasláno doporučeně, datovou schránkou, nebo jinou písemnou a doložitelnou formou. Pokud existují i jiné podobné přísliby obce Zeleneč v písemné podobě, např. i v části obce Mstětice, které jsou v přímém vztahu s návrhem ÚP, uvěřejněným pod Č.j. 01038/21/OÚ veřejnou vyhláškou, žádám o doložení příslibů a zápisů z jednání s majiteli pozemků, které jsou pozemky plánovaného nového ÚP výše zmíněného
Vyřízeno dne 10. 11. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (55.91 kB)
25. Žádost o informaci ze dne 9. 11. 2021
Žádost o poskytnutí uplatněných připomínek a požadavků doručených k návrhu zadání ÚP, a to jak písemně doručených, tak došlých prostřednictvím elektronické ankety.
Vyřízeno dne 22. 11. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (106.21 kB)
26. Žádost o informaci ze dne 26. 11. 2021
Obec Zeleneč obdržela vaši žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a to jmenovitě žádost o poskytnutí uplatněných připomínek a požadavků doručených k návrhu zadání územního plánu, a to jak písemně doručených, tak došlých prostřednictvím ankety, upřesněnou následně tak, že žádáte o zaslání kopie usnesení či jakéhokoli písemného dokladu, kterým bylo pořizovateli (územního plánu obce Zeleneč) oficiální cestou od obce (Zeleneč) uloženo oproti návrhu zadání zapracování nových ploch a dalších změn, např. v k.ú. Mstětice
Vyřízeno dne 3. 12. 2021
Poskytnutá informace: odpoved 26 (71.12 kB) priloha 26a (319.26 kB) priloha 26b (781.67 kB)
27. Žádost o informaci ze dne 9. 12. 2021
Obec Zeleneč obdržela vaši žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), a to všech dokumentů k výběrovému řízení Zpracování územního plánu Zeleneč (minimálně v rozsahu poptávky, nabídek, protokolu, objednávky, smlouvy s vítězem a datem informování zastupitelstva obce o realizaci této zakázky malého rozsahu)
Vyřízeno dne 23. 12. 2021
Poskytnutá informace: odpověď (62.93 kB) poptávky (104.07 kB) poptávka (301.07 kB) zadání úpz (561.44 kB) protokol (52.3 kB) objednávka (38.18 kB)
28. Žádost o informaci ze dne 17. 5. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně poskytnutí kopie smlouvy mezi obcí Zeleneč a Pražké vodovody a kanalizace a.s.
Vyřízeno dne 19. 5. 2022
Poskytnutá informace: odpověď (196.24 kB) příloha (964.44 kB)
29. Žádost o informaci ze dne 26. 5. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně: Kompletní informace k montáŽi (rekonstrukci) kamerového (dopravního)systému v obci Zeleneč.
1) Podklady pro výběrové řízení - jaké firmy byly osloveny (a proč), případně kdo se přihlásil do výběrového řízení
2) Kde bylo výběrové řizení zveřejněno
3) Nabídky uchazečů o zakázku včetně vítězné nabídky
4) Jaká byla kritéria hodnocení jednotlivých nabídek
5) Kdo vyhodnocoval konkrétní nabídky
6) Smlouvu o dílo s vítězným uchazečem
7) Předávací protokol na hotové dílo
8) Jak je realizována ochrana osobních údajů v kamerovém systému
9) Jak je zabezpečen nepovolaný přístup k osobním Údajům
10) Kdo zodpovídá za plovoz kamerového systému a ochranu osobních údajů v kamerovém systému
11) Jak je zajištěn servis kamerového systému
12) Servisní smlouva
13) Jak byl systém od doby instalace do dnešního dne vyuŽit, kolikrát byly dohledávány informace z kamerového systému
Vyřízeno dne 9. 6. 2022
Poskytnutá informace: odpověď příloha 1 příloha 2a příloha 2b příloha 2c příloha 2d příloha 3 příloha 4 příloha 5
30. Žádost o informaci ze dne 22. 7. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně poskytnutí kopie smlouvy mezi obcí Zeleneč a Petrem Dřevem.
Vyřízeno dne 25. 7. 2022
Poskytnutá informace: odpovědˇ (40.84 kB) příloha (444.15 kB)
31. Žádost o informaci ze dne 13. 9. 2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně poskytnutí kopie veškerých územních rozhodnutí, stavebních povolení, společných povolení, kolaudačních rozhodnutí a dalších veřejnosprávních rozhodnutí pro stavbu č.p. 14 a nemovitost na parc.č. 100/1 v k.ú. Zeleneč.
Vyřízeno dne 26. 9. 2022
Poskytnutá informace: odpověď (37.36 kB) příloha (37.36 kB)
32. Žádost o informaci ze dne 9.12.2022
Obec Zeleneč obdržela žádost o poskytnutí informace podle § 4 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o svobodném přístupu k informacím“), ohledně práva nahlédnutí do PD nádraží Mstětice, kácení a náhradní výsadby z důvodu modernizace dráhy a stadia výstavby P+R ve Mstěticích.
Vyřízeno dne 12.12.2022
Poskytnutá informace: odpověď (105.47 kB)
33. Žádost o informaci ze dne 16.1.2023
Vyřízeno dne 24.1.2023
Poskytnutá informace: odpověď (140.4 kB)
34. Žádost o informaci ze dne 17.1.2023
Vyřízeno dne 31.1.2023
Poskytnutá informace: odpověď (74.21 kB) příloha (136.43 kB)
35. Žádost o informaci ze dne 3.2.2023
Vyřízeno dne 8.2.2023
Poskytnutá informace: odpověď (104.61 kB) priloha_1 (1012.39 kB) priloha_2 (387.05 kB) priloha_4a (101.76 kB) priloha_4b (82.62 kB) priloha_8_9 (55.76 kB)
36. Žádost o informaci ze dne 17.3.2023
Vyřízeno dne 30.3.2023
Poskytnutá informace: odpověď (109.84 kB)
37. Žádost o informaci ze dne 27.3.2023
Vyřízeno dne 6.4.2023
Poskytnutá informace: odpověď (53.45 kB) příloha 1 (165.21 kB) příloha 2 (468.65 kB) příloha 3 (130.13 kB) příloha 4 (36.42 kB)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 |
5
1
|
6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |